یاس دانلود

سامانه طراحی یاس دانلود

طراحی قالب سایت و وبلاگ

طراحی بنر و لوگو

کدنویسی قالب

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

فروش قالب اختصصاصی

سامانه طراحی لوگو

در نگاه کـسـی کـه پـرواز را نمیـفـهمـد ، هـرچـه بـیشـتر اوج بگـیری کـوچـکتـر خـواهـی شـد !

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

با امکانات یک سایت واقعی

کار خود را به افراد متخص بسپارید...

تیم طراحی با تجربه و حرفه ای
گروه هایپرتمپ همیشه در تلاش بوده است که تمامی خدمات خود را چه رایگان و چه با هزینه به بهترین کیفیت طراحی کند که ملزومه این کیفیت نیاز به طراح های حرفه و با تجربه دارد . کیفیت ما همیشه تضمین شده است و این نظر تمامی مشتریان عزیزمان میباشد .
قیمت مناسب در اوج کیفیت
امروزه تموم برند ها و شرکت ها و اشخصاص در سفارشاتی که میدهند دو نکته مهم رو در نظر میگرند و براشون مهم میباشد که کاری رو که سفارش میدن در اوج کیفیت قیمت مناسب و معقولی را دادشته باشید و حال هایپر تمپ میکوشد در اوج کیفیت قیمت های ارزان و مناسبی رو برای شما در نر بگیرد.
تبـــــلـــــیــــغات
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
دانلود بازی Counter-Strike Global Offensive v1.34.7.2 P2P برایPC

 

 

سیستم سلامتی بازی با دیگر عناوین شوتری که اخیراً بازی کرده اید تفاوت های بسیار دارد. سلامتی شما در این عنوان بدینگونه نیست که پس از تیر خوردن بهبود یابد و بار دیگر به ۱۰۰% برسد. شما در طول بازی اگر از سوی دشمنانتان تیری بخورید، سلامتی تان پس از گذر زمان هیچ تغییری نمی کند و باید تا آخر راند با همان مقدار سلامتی که دارید دوام آورید. البته برای جلوگیری از اینکه در بازی زود کشته نشوید، راهکارهایی وجود دارد که یکی از آنان خرید جلیقه ی ضد گلوله است که موجب افزایش سلامتی شما شده و باعث می شود در برابر تیرهای دشمنانتان از خود دوام بیشتری نشان دهید. قیمت این جلیقه بسیار ارزان بوده و به راحتی می توان اول راند آنرا خریداری نمود. در نسخه ی دموی بازی که در اکتبر ماه سال گذشته انتشار یافت و عده توانستند برای اولین بار آنرا امتحان کنند، مشاهده کردیم که قابلیت Defusal Kit که موجب سرعت بخشیدن در خنثی کردن بمب می شود در بازی وجود ندارد. البته هنوز هم به طور قطع نمی توان گفت این ویژگی در نسخه ی اصلی بازی وجود ندارد و امکان وجود Defusal Kit در نسخه ی اصلی بازی بسیار بالا است.

 

در مورد گرافیک بازی باید یک نکته را در نظر داشت که هدف Valve از از ساخت سری بازی های Counter-Strike هیچگاه ساخت گرافیک فوق العاده نبوده است و این کمپانی بیشتر تمرکزش را روی گیم پلی آن قرار داده است. با این اوصاف باز هم می توان گفت گرافیک CSGO با توجه به سبک بازی در سطح مطلوبی است. مهم ترین بخش گرافیک بازی رنگ بندی آن است که می توان گفت در سطح خوبی قرار دارد. رنگ بندی محیط و اجزای مختلف آن در مپ های مختلف بازی با یکدیگر متفاوت است. برای مثال رنگ بندی محیط در مپ Dust 2 تم روشنی دارد و دیوارهای آن با رنگ آجری آمیخته شده اند و در مپی دیگر تم کلی رنگبندی محیط تیره است. دیگر ویژگی جالب بخش گرافیک، لباس شخصیت های دو گروه بازی یعنی Terrorist ها و Counter-Terrorist ها می باشد و به گونه ای طراحی شده اند که بازیکنان دو گروه را از یکدیگر متمایز می کنند. این ویژگی در عناوین قبلی این سری هم مشاهده شده بود. نورپردازی بازی هم باتوجه به چند تریلری که اخیراً از آن مشاهده نموده ایم در سطح مطلوبی قرار دارد و موجب آزار بازیکنان در راندهای مختلف بازی نمی شود. شاید در عناوین قبلی این سری گه گاه با مشکل Screen Tearing برخورد کرده باشیم ولی طبق گفته ی طراح بازی این مشکل در این عنوان کاملاً پاک سازی شده است و دیگر با آن برنخواهیم خورد. این عنوان با موتور انحصاری کمپانی Valve یعنی Source Game Engine ساخته می شود. از ویژگی های فوق العاده ی این موتور می توان به فیزیک و انیمیشن های عالی آن اشاره داشت، بنابراین می توان حدس زد که این عنوان حداقل در این موارد بدون نقص عمل خواهد کرد.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7/Vista/XP
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video card must be 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 8 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی :

CS-GO-screenshots-02-large CS-GO-screenshots-03-large

CS-GO-screenshots-04-large

حجم : به صورت میانگین 4 گیگابایت

لینک های دانلود :

دانلود با لینک مستقیم

پس از دانلود و اکسترکت کردن ؛ دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید

توجه : 4 گیگ را یکجا در صابرفان دانلود کنید و خیلی آسان تر است

PassWord File : saberfun.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مراحل سفارش
مشاهده راهنما سفارش
مشاهده نمونه کارها
مشاهده نظرات مشتریان
مشاهده تعرفه ها
مطالعه قوانین
ارسال سفارش
پرداخت هزینه و تحویل
نام مشتری : تست نام
سایت : www.test.ir
سفارش : تست نوع سفارش
نظر : تست نظر تست تست تست تست
نام مشتری : تست نام
سایت : www.test.ir
سفارش : تست نوع سفارش
نظر : تست نظر تست تست تست تست